חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קפונקה לוגו

גישור וייעוץ

גישור

גישור עסקי

גישור משפחתי/גירושין

ייעוץ

ייעוץ נטורופתי

נטורופתיה מהי?

ייעוץ תזונתי עד הבית

סדנת קואוצ'ינג לתזונה נכונה והרזיה

ייעוץ תזונתי למשפחה

ייעוץ זוגי

ייעוץ ופיתוח עסקי

גישור משפחתי/גירושין

גישור גירושין מהווה חלופה איכותית למאבק הגירושין המתנהל בזירה המשפטית.

לעתים קרובות מדי ההחלטה להיפרד הופכת למאבק גירושין מכוער שגוזל משאבים כספיים ניכרים, ומותיר בעקבותיו צלקות ופצעים רגשיים שילוו את הצדדים ואת ילדיהם שנים רבות לאחר הפרידה והגירושין

.זה לא חייב להיות ככה

 למרות הכאב והכעס, פרידה של זוג לא חייבת להיות, ולא צריכה להתנהל כקרב. לאחר ששני בני הזוג מחליטים להיפרד עליהם להחליט על הדרך המתאימה ביותר עבורם לטפל בתהליך ולטפל בכל הנושאים הנובעים מהפרידה.

הגישור מציע תהליך שהוא הפוך מהדרך המשפטית. כתוצאה מכך, בסופו של התהליך הצדדים יכולים להסתכל זה לתוך עיניו של זה ולהמשיך בדרכם הנפרדת. 

המגשר מנחה את הצדדים להסכמות בנושאים מהותיים: משמורת ילדים, מזונות, זכויות ראייה וחלוקת נכסים. אחת ממטרות הגישור היא לסייע לצדדים לקיים תקשורת אפקטיבית כך שבסופו של תהליך קבלת תעודת הגירושין, יוכלו לנהל שיח בנושאים משותפים.

גישור הוא תהליך מובנה המפריד בין מרכיבי החיים המשותפים השונים: זוגיות, משפחה, הורות, רכוש, משק בית משותף – לשתי יחידות נפרדות.

כשלעצמם, גירושין לא חייבים להיות מאבק מכוער על חלוקת משאבים, וכמובן אסור להילחם על גבם של הילדים או על ליבם.

זוגות שהם הורים יכולים להיפרד זה מזה, אבל הם לעולם לא יתנתקו מהורות משותפת של ילדיהם. מחקרים מראים כי הסתגלותם של ילדים לגירושין מושפעת משני גורמים עיקריים: יכולתם של ההורים לשמור על יחסי כבוד ולתקשר ביניהם בכל הנושאים הנוגעים לצרכי הילדים, והמשך יחסים יציבים עם שני ההורים. גישור משפחתי נועד להשיג מטרות אלו.

מה מיוחד בעזרה שאנחנו מציעים לכם?

רוב מוחלט של הזוגות המגושרים דרכנו מגיעים להסכם! 

סיום מהיר ומכאן מחיר שפוי  – טכניקת הגישור לגירושין שלנו מאפשרת לרוב הזוגות לסיים את הליך הגישור בזמן קצר ביותר. 

מומחיות בגישור – המגשרים בחברה מומחים לגישור, ועוסקים בגישור באופן יום יומי ובעלי נסיון רב.

ייעוץ זוגי  – אם תרצו תוכלו לבחון ביחד, בפעם האחרונה, האם הקשר נועד באופן סופי לפרידה או שבכל זאת קיים מקום לחיבור מחדש.

אם תחליטו לתת לעצמכם הזדמנות לנסות ולהישאר ביחד, תוכלו ליצור באמצעות הליך גישור גירושין הסכם שלום בית ולחלופין גירושין אשר מצד אחד נותן כלים לאיחוי הקרעים ומצד אחר מגבש הסכם גירושין שיופעל במידה שמאמצי האיחוד לא יצליחו. כך תוכלו להימנע מהקושי של פתיחת מערכת היחסים שלכם על מורכבויותיה לפני אדם נוסף.

המגשרים של קפונקה הינם מנוסים מוסמכים ובפריסה ארצית.

את/ה מוזמן ליצור איתנו קשר לקביעת פגישה. לתאום שיחה טלפונית ללא התחייבות. בשיחה נבדוק יחד כיצד נוכל לעזור לכם לטפל בסכסוך בדרך של הסכמות ושמירה על מערכת יחסים תקינה ולהימנע מהליכי משפט יקרים ומיותרים.

הומלץ 1.2k
שיתוף

טלפון להזמנות – 052-4748088 | Email : kapunka@hotmail.co.il

לתיאום שירות

חדשות

דילוג לתוכן